Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 17:15:39 MET DST
Message-ID: <hbcn2k$b87$2@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Ghost pisze:

>> automata tez musiał ktoś napisać i poświęcić na to prace

no tak - ale raz :) a nie co miesiąc ;)

> Poza tym przeciez automata wszystkiego nie robi.

znaczy czego nie zrobi ? raz sie ustawia, że jest nowy klient i sam się
fakturuje co miesiąc. Oczywiście ktoś to zapakować musi - ale drukuje
się full automat. A pakować może każdy, nie wnikają co się wydrukowało.

Wojtek

-- 
              ****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7
Received on Sat Oct 17 17:20:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 17 Oct 2009 - 17:40:01 MET DST