Re: Fatalna jako�ć obsługi klienta w Netii

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 21:28:37 MET DST
Message-ID: <hbahh0$fva$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

Tomasz Kruk CZARNET pisze:
> On Fri, 16 Oct 2009 10:25:35 +0200, grzesiek
> <przechodzien@zignoruj.to> wrote:
>
>> Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
>> faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).
>
> wbrew pozorom to też jest efekt wykonanej czyjejś pracy

hehe, nawet u mnie jest to automat, a mam kilkaset rzędów wielkości
mniej klientów niż Netia :)

wojtek

-- 
              ****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7
Received on Fri Oct 16 21:30:04 2009

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 21:40:00 MET DST