Re: Fatalna jako�ć obsługi klienta w Netii

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 23:15:31 MET DST
Message-ID: <hbanqd$ohm$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response

Użytkownik "crazy bejbi" <tego.adresu@nie.ma> napisał w wiadomości
news:hbahh0$fva$1@inews.gazeta.pl...
> Tomasz Kruk CZARNET pisze:
>> On Fri, 16 Oct 2009 10:25:35 +0200, grzesiek
>> <przechodzien@zignoruj.to> wrote:
>>
>>> Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
>>> faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).
>>
>> wbrew pozorom to też jest efekt wykonanej czyjejś pracy
>
> hehe, nawet u mnie jest to automat, a mam kilkaset rzędów wielkości mniej
> klientów niż Netia :)

Kilkaset rzedow powiadasz? Atomy Twymi klyentamy?
Received on Fri Oct 16 23:20:05 2009

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 23:40:00 MET DST