Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 12:18:59 MET DST
Message-ID: <hb9hba$alf$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomości
news:hb9fff$vk0$1@host.amsnet.pl...
> Smok Eustachy <Smok@eustachy.pl> wrote:
>>
>> Swojej netianej czy w TP?
>
> A mi właśnie TP zlikwidowało przez pomyłkę DSLa, i nawet awarii nie mogę
> zgłosić, bo już tego DSLa nie ma w ich systemie! muszą go na nowo
> zestawić,
> a to może potwrać ...dwa tygodnie po prostu tragedia!

Mialem dokladnie to samo i zrobili to dwa razy w ciagu dwoch tygodni. Raz
dalo sie szybko odtworzyc, a drugi raz wykasowali wszystko i zestawiali
ponownie, co trwalo prawie tydzien. I najwazeniejsze, dzwonic, pytac
ponaglac - naprawde dziala. Czesto sie okazuje, ze czego nie wyslali dalej,
nie przekazali podwykonawcy itd. Pytac o kazdy szcegol, jak bedziesz czekal
to do usranej smierci. Nie rozumieja sami co maja wpisane w umowach,
konsultantom trzeba tlumaczyc szcegolowe zapisy.

ogoleni to problemy zdarzaja sie wszedzie, u operatorow, w bankach itp. -
tylko musi Ci sie cos przydazyc by to zauwazyc.
Received on Fri Oct 16 12:20:02 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 12:40:00 MET DST