Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii

Autor: grzesiek <przechodzien_at_zignoruj.to>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 15:26:37 MET DST
Message-ID: <hb9sgp$42k$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Witaj,

Ghost pisze:
>
> Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
> przenosi usluge, ktora juz dziala?
>
Część klientów nie miała wcześniej usługi dostępu do neta, inna część
była włączona do ONU a w przypadku WLR (nie wiem czy BSA też)
przenoszeni są wtedy na centrale (co znacząco wydłuża długość linii)...
Choć pojęcia nie mam jakie są statystyki...

pozdrawiam

Przchodzien
Received on Fri Oct 16 15:30:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 15:40:00 MET DST