Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: Smok Eustachy <Smok_at_Eustachy.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 01:01:15 MET DST
Message-ID: <pan.2009.10.15.23.01.47@Eustachy.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a):
/.../
> - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem (dla
> porównania w TP około minuty);

Swojej netianej czy w TP?

> - jak już mają wyniki to nie są w stanie ich zinterpretować (konsultanci
> nie mają pojęcia co to tłumienie, snr, nie znają wartości granicznych a
> jak im już wszystko powyjaśniasz to ich zdaniem gdy wartość graniczna
> snr to 6 a u ciebie jest 4 to dobrze); - załatwienie najprostszych spraw
> ciągnie się tygodniami, giną im pisma wysłane poleconym, wysłane faksem
> (to tak apropos Twojego pytania o działający sposób zgłoszenia awarii)

:-)

-- 
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/
Received on Fri Oct 16 01:05:02 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 01:40:01 MET DST