Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 10:59:50 MET DST
Message-ID: <m3eip3iuih.fsf@intrepid.localdomain>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8

grzesiek <przechodzien@zignoruj.to> writes:

> - to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
> dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
> linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne)

No ale to przeciez linia TPSA, czego sie spodziewales przy WLR+BSA?

> - nie da się sprawdzić parametrów linii,

Nie tyle "nie da sie" co moze to zrobic tylko TPSA.

> Konsultanci mieszajÄ… siÄ™ w opowiadaniu bajek, sobie nawzajem
> zaprzeczajÄ…,

... bo nie chca przyznac ze oni tak naprawde robia za ksiegowego,
usluge wykonuje TPSA.

-- 
Krzysztof Halasa
Received on Fri Oct 16 11:00:11 2009

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 11:40:00 MET DST