Re: Co robicie przy takim zgloszeniu na abuse

Autor: Rafal Jankowski <rafal.jankowski_at_wsisiz.edu.pl>
Data: Thu 21 May 2009 - 22:49:48 MET DST

On Wed, 20 May 2009, Icek wrote:

> Ciekawi mnie jaki kroki podejmuja operatorzy/administratorzy gdy otrzymaja
> zgloszenie jak ponizej:
>
> "
> Szanowni Pa?stwo,
>
> Pa?stwa abonent od wczoraj uporczywie pr?buje w?ama? si? na serwer, kt?rego
> jestem administratorem (www.XXXXX). Wygenerowa? od wczoraj 80mb
> wpis?w w logu http, korzystaj?c ze skanera "Acunetix". Kilka linijek w
> za??czeniu.
>
> Odci??em ju? dost?p dla tego adresu IP, prosz? te? o pouczenie Pa?stwa
> klienta o naganno?ci jego post?powania - w ko?cu takim zachowaniem mo?e
> [...]

Zaznaczamy wiadomość jako przeczytaną + wrzucamy do kosza, ewentualnie
pytamy się od kiedy to wysłanie requesta http jest karalne. Postawił sobe
serwer www otwarty na cały świat to niech się nie dziwi, że ludzie stronę
odwiedzają. Jest gdzieś napisane, że Firefoxem można korzystać z www, a
Acunetixem nie?