Co robicie przy takim zgloszeniu na abuse

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Wed 20 May 2009 - 13:12:50 MET DST

Ciekawi mnie jaki kroki podejmuja operatorzy/administratorzy gdy otrzymaja
zgloszenie jak ponizej:

"
Szanowni Państwo,

Państwa abonent od wczoraj uporczywie próbuje włamać się na serwer, którego
jestem administratorem (www.XXXXX). Wygenerował od wczoraj 80mb
wpisów w logu http, korzystając ze skanera "Acunetix". Kilka linijek w
załączeniu.

Odciąłem już dostęp dla tego adresu IP, proszę też o pouczenie Państwa
klienta o naganności jego postępowania - w końcu takim zachowaniem może
doprowadzić do
zarówno postępowania karnego, jak i odcinania Państwa sieci przez innych
operatorów.

Dziękuję i pozdrawiam,
"

Icek