Re: netart i niepowazne zachowanie

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Thu 21 May 2009 - 17:06:35 MET DST

adam@ext.com.pl pisze:

> Post umieszczam ku przestrodze, a moze ktos mial tez takie przypadki ?

teraz to się znowu wkurzyłem. Najpierw przez ponad tydzień nie dało się
wytransferowywać domen globalnych "bo ich partner miał problem". A
dzisiaj przysłali mi info, że już można, ale ponieważ kod auth-info
stracił ważność ... to mam go wypełnić ponownie.

Normalnie się zagotowałem ...
Znowu trzeba zrobyć od klientów pieczątki, podpisy i znowu wyślą go
poleconym do klienta ...

Wojtek