Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Sat 16 May 2009 - 22:31:46 MET DST

Tomasz Nowak pisze:

> Nie ma odpowiedniego podejścia, to nie będzie obrotu.
> Teraz to już dla zasady wytransferuje stamąd wszystko

niestety mam dokładnie wszystko o czym piszesz. rozpocząłem procedury
wynoszenia wszystkich kilkuset domen klientów z netart - jest to
faktycznie kłopot, bo nie dość, że klienci mi dostarczyli podpisane
kartki o wydanie kodów auth-info to jeszcze dostają je teraz na adresy
firmowe i znowu muszą mi przekazywać. Bardzo upierdliwe. Niemniej pewnie
o to chodzi :)

U mnie definitywnie zaważyły dwie sprawy na rozwodzie:

1. ceny od marca tego roku sie zmieniły w NASK dość brutalnie. W
Netarcie dla partnerów nie - pisałem nawet w tej sprawie, ale otrzymałem
odpowiedź, że ceny są takie jak w porozumieniu. Ładnie to nazwałeś:
beton. Ale może ja za mały jestem jak na negocjacje.
Niemniej różnica ceny (u innego operatora) dla domeny .pl rzędu 30 zł
rocznie przy powiedzmy 200 domenach robi już pewną sumę dla mnie ...

2. wdrażam wreszcie u siebie panel zarządzania domenami - o ile
testowałem jakiś półtora roku temu API (bardzo niedorobione i ubogie)
Netartowe. To aktualnie API "jest nie wspierane" i nie udostępniane.
Zatem w sumie nie mam wyjścia.

Wojtek