Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl

Autor: brum <brumbrum_at_onet.eu>
Data: Sat 16 May 2009 - 22:54:57 MET DST

> niestety mam dokładnie wszystko o czym piszesz. rozpocząłem procedury
> wynoszenia wszystkich kilkuset domen klientów z netart - jest to
> faktycznie kłopot, bo nie dość, że klienci mi dostarczyli podpisane kartki
> o wydanie kodów auth-info to jeszcze dostają je teraz na adresy firmowe i
> znowu muszą mi przekazywać. Bardzo upierdliwe. Niemniej pewnie o to chodzi
> :)

dzialanie na krotka mete
przychody bezposrednie z tego tytulu nie beda duze, moga dotyczyc ulamka
uslug, ktore akurat sie skoncza i trzeba je bedzie przedluzyc
natomiast wrazenie pozostanie na dlugi czas i nawet przy kolejnej zmianie
taki dostawca bedzie pomijany w rachubach

a moze ktos dla odmiany podzieli sie pozytywnymi odczuciami ze wspolpracy z
innymi podmiotami ?
rowniez planuje wyprowadzke...