Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl

Autor: Tomasz Nowak <tnowak_at_nospam.netventure.pl>
Data: Sat 16 May 2009 - 17:25:04 MET DST

Ponieważ widzę nie jestem jedynym zawiedzionym podejściem
firmy Netart ( nazwa.pl ) do swoich klientów, więc aby na
przyszłość ostrzeć innych, dodam też 3 gorsze od siebie,
jak klienta Netartu od paru lat, a niebawem - klienta byłego.

1. Około rok temu nie można było mieć dwóch abonentów o tym
samym kontaktowym adresie e-mail. To był absurd, po mojej
interwecji znieśli ten limit. Rok później okazało się, że
nie tyle znieśli, co jedynie zwiększyli do 2 abonentów.
Ponowna przepychanka trwała kilkanaście maili, ale tym
razem nic nie dała. BETON. A absurd trwa dalej.

2. Od około 3 tygodni NIE DA SIĘ Z NETARTU WYTRANSFEROWAĆ (!)
domen zagranicznych (com, org, info, itd). Podobno zwaliło się
coś w OnLineNicu i Netart "nie może" akceptować transferów.
Trwa to już za długo, a Netart zeznaje, że nie ma na to
wpływu. Ale CO TO MNIE OBCHODZI!?

3. Kodów auth-info nie można otrzymać mailem. Nie można
ich nawet otrzymać pocztą na adres korespondencyjny.
Netart wysyła je wyłącznie na adres rejestrowy abonenta,
który czasami potrafi być jedynie formalny. A kody
auth-info oczywiście mają swój termin przydatności
do użycia.. :>

4. Ostatnio próbowałem zrobić kilka cesji w ramach moich
abonentów. Cesje te miały naturę jedynie formalno-porządkową,
co było oczywiste. Każda z 3 stron cesji ma jednak siedzibę
w innym miescie. Ciężko jest zebrać wszystkie pieczątki
i podpisy wszystkich prezesów na jednej kartce w ciągu 30 dni,
zebrałem więc je na osobnych ale identycznych kartkach jako
ważne oświadczenia woli. Netartu to jednak "nie przekonało"
a zresztą odrzucili wnioski bo... przyszły pocztą kilka dni
za późno. Reklamacja nic nie dała. BETON.

Na koniec reflekcja; odnoszę nieodparte wrażenie, że większość
"przeciwności losu" zaczęła mnie spotykać, gdy w Netarcie
zauważyli że zamierzam się stamtąd ewakuować. Od wtedy
spotykają mnie niemal same problemy ;) A to domeny nie
mogę wytransferować, a to maila nie dostali, a to wniosek
nie tak wypełniony, a to czegośtam brakuje, itd, itp.

W sprawie tych cesji może rzeczywiście nie dopełniłem
na czas wszystkich formalności na tip-top, ale moja
spółka generuje (generowała) Netartowi wystarczający
obrót, bym miał prawo oczekiwać trochę bardziej zaufanego
i indywidualnego podejścia do mnie jako klienta, czy wręcz
(niedoszłego w końcu formalnie) - partnera.

Nie ma odpowiedniego podejścia, to nie będzie obrotu.
Teraz to już dla zasady wytransferuje stamąd wszystko
co mam.

--
Tomek
  Dwie tajemnice gwarantujące sukces: