Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl

Autor: konrad rzentarzewski <konrad_at_rzentarzewski.net>
Data: Mon 18 May 2009 - 17:59:59 MET DST

Tomasz&Wojtek - prawie mnie przekonali¶cie do rozwodu... mam z nimi
podobne do¶wiadczenia - ich BOK dzia³a tak ¿eby mo¿liwie utrudniæ ¿ycie
klientom, panel czasami dzia³a (zwyk³a delegacja potrafi wywaliæ pod
rz±d kilka ciekawych b³êdów typu "B³±d platformy"), zlecenia rezygnacji
z domen nie s± uwzglêdniane (i ¶l± faktury pomimo pro¶by ¿eby tego nie
robiæ), nie mo¿na siê doprosiæ o API (rok temu tu wysy³a³em maila na
ten temat; mid:ubergeek.20080530174640252632000@kondi.net - i cisza,
wiêc teraz pewnie te¿ zignoruj± to, ¿e klienci im uciekaj±).

czekam na ofertê konkurencji i jak dobrze pójdzie to -350 dla netartu :)

--
 "Just because you are unique doesn't mean you are useful."