Re: Netia - szczyt bezczelności?

Autor: Smok Eustachy <Smok_at_Eustachy.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 13:58:25 MET DST
Message-ID: <gs76h1$m7k$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

Dnia Thu, 16 Apr 2009 12:50:39 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> Hello Smok,
/..../
>
> Zakładając nawet przez chwilę, że taka brednia ma rację bytu, to co -
> Twoim zdaniem - stoi na przeszkodzie w poinformowaniu klienta, że nie są
> w stanie zrealizować usługi przez najbliższe n miesięcy? Dlaczego przy
> każdym kontakcie telefonicznym zwodzą mnie, że "się skontaktują już
> zaraz, natychmiast"?

A skąd mają o tym wiedzieć?
Najpierw jest jakiś czas który trzeba wyczekać, potem idzie jakieś
zgłoszenie które błąka się tu i ówdzie.
Received on Thu Apr 16 14:00:06 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Apr 2009 - 14:40:01 MET DST