Re: Netia - szczyt bezczelności?

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 13:26:48 MET DST
Message-ID: <gs74m3$83f$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

RoMan Mandziejewicz pisze:

> Zakładając nawet przez chwilę, że taka brednia ma rację bytu, to co -
> Twoim zdaniem - stoi na przeszkodzie w poinformowaniu klienta, że nie
> są w stanie zrealizować usługi przez najbliższe n miesięcy?
> Dlaczego przy każdym kontakcie telefonicznym zwodzą mnie, że "się
> skontaktują już zaraz, natychmiast"?

to akurat już się nazywa "marketing"

Wojtek

-- 
===> www.JuraInfo.pl
Jura Krakowsko-Częstochowska,
największa baza noclegowa, agroturystyka, pensjonaty ...
Received on Thu Apr 16 13:30:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Apr 2009 - 13:40:01 MET DST