Re: Netia - szczyt bezczelności?

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 15:12:53 MET DST
Message-ID: <15T5t9vp3I9i5N34.chopin@akson.sgh.waw.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

crazy bejbi <tego.adresu@nie.ma> wrote:
>> co stoi na przeszkodzie w poinformowaniu klienta, że nie
>> są w stanie zrealizować usługi przez najbliższe n miesięcy?
>> Dlaczego przy każdym kontakcie telefonicznym zwodzą mnie, że "się
>> skontaktują już zaraz, natychmiast"?
> to akurat już się nazywa "marketing"

Chłyt marketingowy.

Ale sami sobie w stopę strzelają, bo klient w końcu ucieknie
i będzie siał niezadowolenie po znajomych.

p.

-- 
Beware of he who would deny you access to information, for in his
heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
Received on Thu Apr 16 15:15:06 2009

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Apr 2009 - 15:40:00 MET DST