Hello,
Zadziwiająca historia - od 20 lutego usiłuję uzyskać od Netii
świadczenie usług WiMAX. Najpier partner handlowy Netii nie miał czasu
poprawić błędu w umowie a od 19 marca (data wprowadzenia do systemu
umowy już podpisanej) - czyli już prawie kolejny miesiąc - sama Netia
też nie potrafi sobie poradzić z umową.
Nie jest to problem natury technicznej - wieżę z antenami Netii widzę
przez okno. Problem jest natury ludzkiej - totalnej impotencji
pracowników Netii. W umowie znów jest jakiś błąd :(
A gdzie szczyt bezczelności, zapytacie? Ano w tym, że dzisiaj po
południu naganiaczka Netii zadzwoniła na numer domowy (w TPSA)
proponując mi... dostęp do Internetu. Ręce opadają.
Spodziewając się dość szybkiego załatwienia sprawy zrezygnowałem z DSL
TP i od 29 marca wiszę na GPRS/EDGE/UMTS płacąc horrendalne stawki za
MB. Ciekaw jestem, ile jeszcze spamerów Netii do mnie zadzwoni z
równie ciekawymi propozycjami.
-- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.plReceived on Tue Apr 14 23:25:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 14 Apr 2009 - 23:40:01 MET DST