Re: Netia - szczyt bezczelności?

Autor: Tomek <news_nospam_at_swoboda.net.pl>
Data: Tue 14 Apr 2009 - 23:52:38 MET DST
Message-ID: <gs30j2$9nq$1@opal.futuro.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości
news:114399828.20090414232443@pik-net.pl...
> Hello,
>
> Zadziwiająca historia - od 20 lutego usiłuję uzyskać od Netii
> świadczenie usług WiMAX. Najpier partner handlowy Netii nie miał czasu
> poprawić błędu w umowie a od 19 marca (data wprowadzenia do systemu
> umowy już podpisanej) - czyli już prawie kolejny miesiąc - sama Netia
> też nie potrafi sobie poradzić z umową.
>
> Nie jest to problem natury technicznej - wieżę z antenami Netii widzę
> przez okno. Problem jest natury ludzkiej - totalnej impotencji
> pracowników Netii. W umowie znów jest jakiś błąd :(
>
> A gdzie szczyt bezczelności, zapytacie? Ano w tym, że dzisiaj po
> południu naganiaczka Netii zadzwoniła na numer domowy (w TPSA)
> proponując mi... dostęp do Internetu. Ręce opadają.
>
> Spodziewając się dość szybkiego załatwienia sprawy zrezygnowałem z DSL
> TP i od 29 marca wiszę na GPRS/EDGE/UMTS płacąc horrendalne stawki za
> MB. Ciekaw jestem, ile jeszcze spamerów Netii do mnie zadzwoni z
> równie ciekawymi propozycjami.
>
> --
> Best regards,
> RoMan mailto:roman@pik-net.pl
>

Znam przypadki gdzie ludzie czekali na WiMAX po pół roku... i się doczekali
co cierpliwsi... po roku ;-)

Zadzwonią pewnie nie raz, bo przecież WiMAX'a w końcu nie masz (wciąż).

--
Tomek
Received on Tue Apr 14 23:55:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 15 Apr 2009 - 00:40:00 MET DST