Hello,
> Zadziwiająca historia - od 20 lutego usiłuję uzyskać od Netii
> świadczenie usług WiMAX. Najpier partner handlowy Netii nie miał czasu
> poprawić błędu w umowie a od 19 marca (data wprowadzenia do systemu
> umowy już podpisanej) - czyli już prawie kolejny miesiąc - sama Netia
> też nie potrafi sobie poradzić z umową.
Zadziwiająca jest siła Internetu. Nagle okazuje się, że umowa daje się
w pełni wprowadzić do systemu i zawiadomić mnie o tym radosnym
wydarzeniu. Pada kolejna obietnica - zobaczymy, czy się wywiążą.
Swoją drogą - naprawdę współczuję osobom, które w takiej sytuacji
muszą dzwonić do skrajnie wq****nego klienta i go przepraszać za
nieswoje winy...
[...]
-- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.plReceived on Fri Apr 17 13:50:12 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 17 Apr 2009 - 14:40:01 MET DST