Re: Peeringi z UA, stan na dzie? dzisiejszy, jakie? plany na przysz?o??...

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Apr 2009 - 21:59:26 MET DST

On Tue, 14 Apr 2009 19:03:27 +0200, andzio <andzio_spam_xl@wp.pl>
wrote:

>No tak :) Ja jak zwykle mysle o fizycznym dojsciu ICH swiatelkiem.
>Wczesniej sie tym nie interesowalem, a zapewne mieli jakas dzierzawke od
>tp czy innego wiekszego ISP'a.

a jak się takie peeringi tworzy ?

zastanawiam sie czy nie napisać maila do znajomego we Lwowie, który
zna conieco tamtejszych operatorów telekom, może by się ktoś znalazł
chętny to zrobienia z nimi styku, a przy okazji nieco vodki byśmy
wypili... :)

znajdzie się ktoś, kto udzieli wsparcia od strony PL ?