Kłamliwe reklamy.

Autor: NETLOG Daniel Kulesza <kulus_at_tlen.pl>
Data: Fri 06 Mar 2009 - 10:35:24 MET
Message-ID: <goqqsh$177$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

Ja oraz wiele innych osób nie lubimy kłamliwych reklam, które
wprowadzają ludzi w błąd. Bardzo często w tych reklamach pojawia się
bardzo tani lub wręcz darmowy internet. Ostatnio w takich reklamach
przoduje ING. Takie akcje uważamy za szkodliwe, ponieważ u wielu ludzi
wywołują efekt oczekiwania na darmowy Internet. Osoby czekają z
podłączeniem się do sieci, bo niedługo ma być za darmo. Powoduje to
realne straty (utracone korzyści) w wielu firmach

Jako iNET group wystąpiliśmy z zapytaniem w jaki sposób ING walczy o ten
darmowy Internet.

http://inetgroup.eu/pliki/netlog/pismo_ING.pdf

oto odpowiedź:

Szanowny Panie,

Marek Kondrat w najnowszej reklamie ING Banku Śląskiego nawołuje -
"Darmowy internet w każdym domu! Bo darmowe konto internetowe już jest.
A o darmowy internet walczymy!". W tej kampanii, będącej swego rodzaju
postulatem, ING Bank Śląski zwraca uwagę na wysokie ceny internetu w
Polsce i jednocześnie nawołuje do przyłączenia się do postultau o
darmowy internet. Świadczy o tym hasło kampanii - "Zmieńmy to razem!"

Na tym właśnie polega walka - wykorzystując dostępne nam środki zwracamy
uwagę na problem. Chcielibysmy mieć w Polsce darmowy internet ponieważ
wierzymy w jego siłę i uważamy, że jest to medium przyszłości. Jako bank
nie mamy oczywiście bezpośredniego wpływu na jego cenę, ale możemy
zwrócić uwagę na problem drogiego dostępu i zaapelować o obniżenie jego
cen. Z drugiej strony sami staramy się dać dobry przykład w ramach
działań, które możemy podjąć w tym zakresie jako bank: "w ING darmowe
konto już jest", a w ramach naszego programu lojalnościowego
bankujesz-kupujesz nasi klienci mogą skorzystać z obecnie najtańszego
internetu mobilnego na rynku. Te działania pokazują, że wierzymy w siłę
internetu.

Internet jest dla nas ING bardzo ważnym medium - naszą ambicją jest
zostanie najbardziej internetowym bankiem. Kampania ma podkreślić, że
ING od lat konsekwentnie realizuje swoją strategię. Po prostu „robi
swoje”, co świadczy o jego wiarygodności i stabilnej pozycji.

Pozdrawiam,

Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy
ING Bank Śląski SA

Jak widać działania ING to tylko petycja o darmowy Internet.

Proponuję stworzenie akcji "Darmowy kredyt, dla każdego" "Bez opłat,
odsetek oraz prowizji"

Myślę o stworzeniu petycji internetowej oraz rozreklamowaniu jej wśród
użytkowników naszych sieci hasłem "Przyłączcie się do Nas"

Darmowy kredyt w dobie kryzysu pozwolił by wielu firmom przetrwać trudne
czasy.

Kto przyłączy się do akcji ?

-- 
NETLOG DANIEL KULESZA
Należę do grupy internetowej iNET group <http://www.inetgroup.eu/>
Więcej o mnie na Goldenline <http://www.goldenline.pl/daniel-kulesza>
Received on Fri Mar 6 10:40:05 2009

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 06 Mar 2009 - 11:40:00 MET