Re: Kłamliwe reklamy.

Autor: daniel <daniel_at_jojo.pl>
Data: Fri 06 Mar 2009 - 15:34:42 MET

> Kto przyłączy się do akcji ?

Szczerze mówiąc to ta odpowiedź jest jeszcze bardziej bezczelna niż sama
reklama. Próbują zwyczajnie na hasło "darmowy internet" złapać klientów
do Banku (swoją drogą, kto da się nabrać na te bzdury - większość Banków
dawno ma w ofercie darmowe konto Internetowe), a szanowny rzecznik
opisuje to jako działanie społeczne. Znamienne jest ostatnie zdanie, że
bank robi swoje - dokładnie tak jest, ale metoda wyjątkowo wredna.

Jak tylko widzę tę "reklamę" włącza się we mnie agresor :/

Swoją drogą temat darmowości męczy mnie niesamowicie - bo czemu się
akurat na "darmowy Internet" uparli. Czemu nie chleb, darmowa
komunikacja miejsca etc.

Może ktoś z Was wie jak jest w innych krajach - też darmowy net
wprowadzają/chcą wprowadzać. Za granicą bywam tylko na wakacjach i tam
net kosztuje nieziemsko drogo.