Re: Kłamliwe reklamy.

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Fri 06 Mar 2009 - 13:52:40 MET

> Ja oraz wiele innych osób nie lubimy kłamliwych reklam, które
> wprowadzają ludzi w błąd. Bardzo często w tych reklamach pojawia się

tak na moje oko to NTG. Moze pl.soc.prawo

tez nie lubie ale na kazdym kroku ktos klamie. LInie lotnicze, ze lece za 1
PLN, ING ze konto jest za darmo i internet moze tez, politycy daja przyklad
jak klamac (patrz PIS wypisujac zwolnienia, ze byli chorzy jak byli w sejmie
aby nie stracic 300 zeta). Ale to chyba nie dotyczy polskiego internetu.

Dziewie sie swoja droga, ze nie ma tu notki o ostatnim spotkaniu w Wawie
ktore bardziej dotyczy polskiego internetu niz ING

Icek