Użytkownik "NETLOG Daniel Kulesza" <kulus@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:goqqsh$177$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Ja oraz wiele innych osób nie lubimy kłamliwych reklam, które wprowadzają
> ludzi w błąd. Bardzo często w tych reklamach pojawia się bardzo tani lub
> wręcz darmowy internet. Ostatnio w takich reklamach przoduje ING. Takie
> akcje uważamy za szkodliwe, ponieważ u wielu ludzi wywołują efekt
> oczekiwania na darmowy Internet. Osoby czekają z podłączeniem się do
> sieci, bo niedługo ma być za darmo. Powoduje to realne straty (utracone
> korzyści) w wielu firmach
>
w/w postu nawet bareja by sie nie powstydzil. przypomina mi to akcje komisow
oburzonych tym, ze ptc smie sprzedawac telefony bez smoka
Received on Sat Mar 7 18:10:29 2009
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 07 Mar 2009 - 18:40:01 MET