Re: Namiar na handlowca Netii

Autor: Ślązak <slazak_at_kebab.org.pl>
Data: Fri 20 Feb 2009 - 22:09:52 MET

Użyszkodnik Przemyslaw Frasunek napisał:
> Szukam namiaru na sensownego handlowca Netii. Trzykrotnie do nich
> wysyłałem już zapytanie ofertowe z formularza WWW i za pierwszym razem
> nie dostałem w ogóle odpowiedzi, za drugim razem zadzwoniła pani,
> która zaoferowała mi usługi dla domu, a za trzecim razem dostałem
> ofertę 100 zł za 1M - zupełnie nierynkową, bo interesuje mnie pasmo
> 100-110 Mbit/s bez TPNET, a światłowod Netii przechodzi koło mojej
> szafy.

Musisz z tą Netią? Mam u siebie klienta z kolokacją gratów, który chciał
sobie odebrać kawałek łącza od Netii. Netia ma przełącznicę światłowodową w
szafie obok. Łącze jest aktywne, bo lecą tam nasze transmisje, są wolne
porty na przełączniku. Klient czwarty miesiąc czeka na warunki podłączenia,
badają bowiem podobno 'jaką inwestycję trzeba wykonać'.
Ja onegdajszą randkę z Netią w temacie upstream wspominam jako paskudztwo
nie dające się jeść: awarie po kilka dni (6 dni w jakiś długi weekend leżała
sesja), tragiczne transfery via zagranica, wtedy jeszcze problemy z
zatkanymi portami w WIX i takie tam. Ogólnie uryna.

--
Ślązak