Re: Namiar na handlowca Netii

Autor: Przemyslaw Frasunek <venglin_at_freebsd.lublin.pl>
Data: Fri 20 Feb 2009 - 23:40:21 MET

On 20 Lut, 22:09, Ślązak <sla...@kebab.org.pl> wrote:
> Musisz z tą Netią?

W mojej (dość specyficznej) lokalizacji tylko Netia ma światłowód.
Radiolinię mam obecnie, ale STM1 mi się kończy, a nie chcę ponosić
kosztów zakupu kolejnej. Teoretycznie mogę dobudować kawałek
światłowodu, ale jednak liczyłem na sensowną ofertę od Netii. Ich
światłowód przechodzi 1,5 metra od mojej szafy i idzie do BTSa Play'a.
Możliwości techniczne już potwierdzili. Tylko ta oferta...