Namiar na handlowca Netii

Autor: Przemyslaw Frasunek <venglin_at_freebsd.lublin.pl>
Data: Fri 20 Feb 2009 - 18:15:20 MET

Szukam namiaru na sensownego handlowca Netii. Trzykrotnie do nich
wysyłałem już zapytanie ofertowe z formularza WWW i za pierwszym razem
nie dostałem w ogóle odpowiedzi, za drugim razem zadzwoniła pani,
która zaoferowała mi usługi dla domu, a za trzecim razem dostałem
ofertę 100 zł za 1M - zupełnie nierynkową, bo interesuje mnie pasmo
100-110 Mbit/s bez TPNET, a światłowod Netii przechodzi koło mojej
szafy.

Pomożecie?