Z firmami hostingowymi roznie bywa. Nie ma jednolitej polityki co do
postepowania w takich przypadkach.
Moje doswiadczenia z home.pl sa dosc pozytywne. Potrafia sprawnie
reagowac na zgloszenia w przeciwienstwie do swoich amerykanskich
odpowiednikow gdzie mozna dzwonic i przy odrobinie szczescia ktos
zajmie sie tematem.
Wada rozwiazan home jest fakt, ze dostep do ftp'a nie moze byc np.
ograniczony per ip.
Dzis w serwisach klientow znalazlem juz trzecia odmiane dziwacznego
wirusa. Nic, na razie pozostaje czekac na rozwoj sytuacji.
Dziwi mnie natomiast fakt, ze malware rozprzestrzenil sie juz do
tpnet'u a &tp ktora tak zaciekle walczy z haxorami, botnetami i
wszelakim zlem nawet nie mysli o zablokowaniu ruchu do paru podsieci
ktore sieja spustoszenie i sa ostatnimi czasy w centrum uwagi
zwlaszcza internautow z europy srodkowo-wschodniej.
-- Matt RutkowskiReceived on Fri Feb 20 22:10:07 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 20 Feb 2009 - 22:40:01 MET