Re: [ mallware doklejajacy zdalnie kod do stron ]

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Fri 20 Feb 2009 - 16:41:58 MET

> Ale to oczywiście tylko gdybanie. Ja stwierdzam suchy fakt - firmę
> (potężną) hostującą nie interesuje fakt zawirusowania strony. I tyle.
> Nie ulega wątpliwości (chyba), że winnym jest jedna z osób
> posiadających hasło do FTP i nie zamierzam się o to spierać, i nie
> oskarżam Home o zaniedbanie.

Wg mojej wiedzy home.pl skanuje zarówno hostowane strony, jak i pocztę.
Tyle, że:

a) skanuje nie podczas transmisji, a regularnie całe dyski z leżącym już
contentem

b) skanowanie jest zoptymalizowane pod kątem szybkości (tj. może być
problem z wykryciem czegokolwiek wewnątrz dużego archiwum)

c) nie jest powiedziane, że program antywirusowy musi znaleźć od razu
każdego wirusa - są wirusy metamorficzne, które są wykrywane po
symptomach na zawirusowanym kompie, a z którymi skaner samych plików
jako takich sobie nie poradzi

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com