Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: MM <spam_at_spam.invalid>
Data: Fri 20 Feb 2009 - 17:00:22 MET

Grzegorz Janoszka <Grzegorz@nie-lubie-spamu.janoszka.pl> wrote:

> Wiesz, mimo wszystko ten pr贸g jest bardzo nisko. 300 klient贸w z bid膮
> utrzyma jednego cz艂owieka, a gdzie jakie艣 inwestycje? Nie wyobra偶am
> sobie, co sie膰 maj膮ca kilkudziesi臋ciu ludzi mog艂aby wnie艣膰 do tej
> izby/grupy.

OK. Ale od czego艣 trzeba zacz膮膰, by m贸c rozwin膮膰 si臋 do poziomu,
przy kt贸rym mo偶na wnie艣膰 wi臋cej - i przy kt贸rym da rad臋 utrzyma膰
siebie i nasz drogi ZUS (p贸ki co utrzymywany z pracy na etacie).
Czy wszyscy inni zaczynali maj膮c od razu 300 klient贸w?

To jest wie艣 gdzie du偶o ludzi dopiero buduje domy (ja zreszt膮 te偶
niedawno sko艅czy艂em) i to by艂a g艂贸wna inwestycja, a sie膰 rozwijana
z w艂asnych 艣rodk贸w (bez kredyt贸w i opcji walutowych ;) wi臋c powoli,
cho膰 od pocz膮tku legalnie (zg艂oszenie wtedy jeszcze do URTiP). Od
samego pocz膮tku te偶 skupia艂em si臋 g艂贸wnie na sprawach technicznych
(np. QoS) zamiast na marketingu (wi臋kszo艣膰 klient贸w mam z polecenia
dotychczasowych zadowolonych) - no i teraz mam to co mam...