Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: NETLOG Daniel Kulesza <kulus_at_tlen.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 10:04:21 MET

Icek pisze:

> Cale ponizsze pisze z doswiadczenia i nie po to aby byc obwinianym o
> wywyzszanie sie.Moze cos z tego przyjdzie na plus.

To jest doświadczenie Twoje z Twojego terenu i Twojej firm. I może się w
ogóle nie sprawdzić na innym terenie.
Pisząc "Co mi ze spotkania z kims kto nie wie co to jest BGP,
vlan, trunk." obrażasz osoby, których nie znasz.
Skąd wiesz co kto wie i umie przed poznaniem jego?
w iNET group są firmy które mają po kilka tyś użytkowników.

> - aktualnosc: "Letnie przyspieszenie - Direct NET"
>
> - cena: "Direct NET 1280 otrzymuje szybkość 2048 kb/s w cenie 80 zł
> brutto" - srednia konkurencja cenowa jak u nas juz od roku jest 2 mega za 48
> zlotych a do tego mozesz sobie wlaczyc super promocje i miec w tej cenie .

Ale ja nie działam u Was tylko u siebie. Jak mam 2 mega za 80zł i to się
sprzedaje to chyba dobrze. Biznes polega na zarabianiu pieniędzy a nie
działalności charytatywnej. To tak jakbym porównywał Twoją ofertę z
ofertami w innych krajach, bo tam 100 mega dają po... no i co z Tego,
że tam tak jest.

Brak elektronicznego biura obslugi klienta w
> ktorym klient zrobi sobie to sam jest duzym zwiekszeniem kosztu. Taki
> abonent zadzwoni a trzeba do obsluzyc.
Mam biuro realne, po co mi wirtualne ? Działa na bardzo małym obszarze.
Jak coś będzie potrzebne to się uruchomi

> - aktualnosc: na glownej banner "promocja listopad 2007"

> nie no oczywiscie. Chyle czola bo trzeba to robic wlasnymi rekami albo z
> mala pomoca innych za stosunkowo male pieniadze bez mozliwosci inwestowania
> w dobrej klasy bezawaryjny sprzet i technologie.

Zakładasz, że nie mam takich możliwości.. przecież nawet nie znasz mojej
firmy

> super, tak ma byc. Mniejsza firma ma pewne koszty pomijalnie male. To sie
> zgadza.Po pierwsze do czasu. Po drugie nawet jak ten koszt obnizysz do 50
> zlotych za mb to za 2km kanalizy wychodzi 100 tys. To jest kwota dla malego
> trudna do przeskoczenia. Przynajmniej ja jakbym mial inwestowac 100kpln to
> przy mniejszej wielkosci zainwestowalbym w dobre radio a reszte wsadzil w
> rozwoj i podniesienie jakosci.

Dalej doradzasz mi nie znając kompletnie terenu, możliwości itp. Jeżeli
uznałem, że tylko światełko mnie ratuje, to znaczy, że tak jest
najlepiej w moim wypadku. 100 tyś to znowu nie tak wiele.

> tego
> Mb/s ?
> inwestowac
>
> watpliwy zysk. Czemu nie rozwazasz innego medium ? Bo na spotkaniu
> swiatlowody sa "trendy" ? Kup eryka STM-1 i bedziesz mial tak samo dobrze a
> szybciej i oszczednosci jakie da Ci przylaczenie kolejnych operatorow moze
> zwrocic sie w postaci nizszego abonamentu. Radio zrobisz 2 miesiace a nie 2
> lata.

Jak już powiedziałem wcześniej. Jakby tak było lepiej to bym tak
zrobił. Mi wychodzi, że lepiej mieć światłowód.

> obcykany MT
>
> no i dlatego potrzeba specjalisty bo jak byles zielony to koszt
> wyksztalcenia samemu zebys nie byl kosztuje wiecej niz specjalista na
> poczatek.

Po to są te spotkania w iNET są specjaliści, którzy już to przeszli i
wiedzą co i jak.

> specjaliste.
> ten
> projekt,
> sensu. A
>
> ale ja nie mowie, ze on ma cos robic. Mozesz robic sam. Wezcie zrzuccie sie
> po pare zeta na specjaliste co Wam wylozy teorie jak to jest, pokaze
> praktyke. Bo inaczej zajmie Wam rok zanim sie dowiecie pewnych rzeczy i
> wymienicie te informacje. Ja nie proponuje aby brac speca od budowania czy
> robienia. Ja mowie o specu do nauki. Bo jak juz masz 60 typa w jednym
> pomieszczeniu to wiedza sama sie nie wleje.

Jak pisałem wcześniej.. tak chcemy zrobić.

--
NETLOG DANIEL KULESZA
Należę do grupy internetowej iNET group <http://www.inetgroup.eu/>