Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 11:03:14 MET

> To jest doświadczenie Twoje z Twojego terenu i Twojej firm. I może się w
> ogóle nie sprawdzić na innym terenie.
> Pisząc "Co mi ze spotkania z kims kto nie wie co to jest BGP,
> vlan, trunk." obrażasz osoby, których nie znasz.
> Skąd wiesz co kto wie i umie przed poznaniem jego?
> w iNET group są firmy które mają po kilka tyś użytkowników.

pisze to po poscie crazy o tym, ze poziom jest taki jaki jest czyli tylko
MT, RB i nikt nie ma BGP. O waszej konsolidacji nie wiem nic poza tym co tu
przeczytalem ew poszperalem 5 min w sieci.

> Zakładasz, że nie mam takich możliwości.. przecież nawet nie znasz mojej
> firmy

dokonalem oceny po 5 minutach jak ogladalem strone, czytalem posty i takie
tam. Zeby zainwestowac lekka reka 100 tys. na rok trzeba miec w tej branzy
500 tys. przychodu na rok. A i tak przy zalozeniu duzej troski o koszty.
Przy srednim abonamencie 80 zlotych trzeba miec 520 klientow.

> Jak już powiedziałem wcześniej. Jakby tak było lepiej to bym tak
> zrobił. Mi wychodzi, że lepiej mieć światłowód.

w mojej ocenie (nie znam Twoijej firmy i realiow) jezeli mozesz czekac 2
lata na przypiecie nowych operatorow znaczy ze nie prowadzi to do
oszczednosci. Bo gdybym mial zainwestowac 50 tys. teraz aby dostac po 5k pln
rabatu kazdego miesiaca to nie czekalbym 2 lat.

Jezeli chcesz czkeac z inwestycja takiej klasy 2 lata to znaczy, ze taka
oszczednosc jest poza zasiegiem wiec i inwestycja w swiatlo sie nie zwroci
tak szybko.

> Po to są te spotkania w iNET są specjaliści, którzy już to przeszli i
> wiedzą co i jak.

no wiec wracamy do tematu poczatkowego "po co" skoro mozna wymieniac sie
informacjami w internecie. A i jest szansa na trafienie na kogos
kompetentnego.

nie odbieraj mnie, ze Cie krytykuje. Taki jest moj poglad. Nie znam Waszego
konsorcjum czy cokolwiek tam robicie. Nie znam Twojej firmy. Naswietlam Ci
tylko jak to wyglada z mojej strony.

Icek