Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: NETLOG Daniel Kulesza <kulus_at_tlen.pl>
Data: Wed 18 Feb 2009 - 23:19:30 MET

Icek pisze:

> po co wywazac juz otwarte drzwi. Skorzystaj z pomocy specjalisty i nie masz
> wpadki.

> bo 2 inne firmy buduja sobie swiatlo to ja tez musze ? I teraz wszyscy
> czlonkowie buduja swiatlowody a malo kto wie ile to naprawde kosztuje i
> zaraz sie okaze ze polowa z nich zrezygnuje z projektu bo taka inwestycja
> najnormalniej zabilaby budzet.
>
> Fajnie, ze mozna pogadac z kims z branzy. Ale jak masz problem z
> nawiazywaniem kontaktow to wlasnie takie stowarzyszenie jest dla Ciebie ;)
> (bez obrazy). Mam znajomych w innych firmach, wymieniam poglady, czasami
> [...]

Powiem tak.. nigdy nie lubiłem takiego podejścia jak prezentujesz..
Wywyższasz się po prostu. To, że pracujesz w firmie większej i masz
swatcha 10G a nie 100M nie znaczy, że nic się już nie nauczysz od osoby
co ma sieć sporo mniejszą.

--
NETLOG DANIEL KULESZA
Należę do grupy internetowej iNET group <http://www.inetgroup.eu/>