Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: NETLOG Daniel Kulesza <kulus_at_tlen.pl>
Data: Wed 18 Feb 2009 - 22:40:23 MET

Icek pisze:

> ale nie ma czegos takiego jak wspolna marka jak jest tylu zarzadzajacyh.
> Macie moze z 40 firm i 80 roznych polityk jak podejsc do lokalnego rynku,
> sprzetu, techniki, rozwoju i wszystkiego innego.
>
> Jeden bedzie brylowal jakoscia to inny spieprzy ta marke bo bedzie mial
> stare trupy typu edimax
>
> :)
>

> Icek

tak jak TP, NETIA ?

Żadna firma nie świadczy usług o takich samych parametrach na terenie
całego kraju.
Większość firm wie, że jakość jest ważna, pozostałe się tego uczą.
Z czasem na pewno firmy, które zechcą to się połączą.
Osobiście mam plan wraz z 3 firmami, że w ciągu 2 lat się połączymy,
wybudujemy parę km światełka i dopiero wtedy zaczniemy "normalnie"
funkcjonować.

--
NETLOG DANIEL KULESZA
Należę do grupy internetowej iNET group <http://www.inetgroup.eu/>