Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Wed 18 Feb 2009 - 23:00:54 MET

> sporo firm dzialala w tym temacie. Wiedzieli co robic by uniknac wpadek
> (przylacze vs budowa), by nie czekac niepotrzebnie na biurokratyzm,
> gdzie i po co dokladnie uderzyc. Kazde opisanie/omowienie przez kogos

po co wywazac juz otwarte drzwi. Skorzystaj z pomocy specjalisty i nie masz
wpadki.

> inego swoich problemow/sukcesow itp powoduje ze inne firmy wiedzac ze
> dobrze robia ochoczo inwestuja. Bez tego wiekszosc nawet nie ruszyla by
> palcem i co najwyzej tylko ponarzekala sobie jaki to ten swiat jest zly
> i niedobry.

bo 2 inne firmy buduja sobie swiatlo to ja tez musze ? I teraz wszyscy
czlonkowie buduja swiatlowody a malo kto wie ile to naprawde kosztuje i
zaraz sie okaze ze polowa z nich zrezygnuje z projektu bo taka inwestycja
najnormalniej zabilaby budzet.

Fajnie, ze mozna pogadac z kims z branzy. Ale jak masz problem z
nawiazywaniem kontaktow to wlasnie takie stowarzyszenie jest dla Ciebie ;)
(bez obrazy). Mam znajomych w innych firmach, wymieniam poglady, czasami
zapuszczam sade na grupach pytajac np. jakie swiotche 10G sa w obiegu (bo
jestem na progu podjecia takiej decyzji). Ale aby takie stowarzyszenie mialo
sens to powinny sie spotykac firmy podobnego kalibru. Przedstawiciele firm
majacych podobny potencjal, mozliwosci techniczne, laboratoryjne,
tworczo-rozwojowe. Co mi ze spotkania z kims kto nie wie co to jest BGP,
vlan, trunk. Wie natomiast jak wydusic z RB532A/433 mozliwie najwiecej. To
nie ten kaliber.

;)

Icek