Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Thu 29 Jan 2009 - 15:31:52 MET

On Thu, 29 Jan 2009 08:57:00 +0100, daniel <no@way.pl> wrote:

>żebyś się wysłowił jeszcze kim dla Ciebie są Ci "urynaklienci", bo dla
>mnie to słowo ma bardzo pejoratywne zabarwienie.

dla mnie czysto matematyczne, ten kto płaci miesięcznie mniej jak
100zl netto

> Gdybyś pisał unrynanet
>to pisałbyś o sobie i mi by było wszystko jedno, ale piszesz jak piszesz.

wystarczy zapytać

>ja nie wiem czemu do tematu overbookingu podchodzisz w sposób
>matematyczny.

pytaleś o zasady, więc je opisałem w sposób czysto matematyczny żeby
było przejrzyście

>nijak się mają do rzeczywistości. Warto wspomnieć też, że kiedyś pisałeś
>że dla Ciebie klient, który ściąga non stop ma włączaną "propozycję
>zmiany sieci", więc u Ciebie zasada 1/10 nie powinna być odnośnikiem ;p

jak będę miał łacza dużo to nie będzie mi taki zasysacz przeszkadzał,
a nawet wymyśle dla niego pakiet ZASYSACZ w stylu "10 megabitów za
99zł miesięcznie w godzinach 0-8"

>jeszcze jedno, rozbija mnie Twoja zasada marży 80%.

czyste łacze (bez kosztów jego odbioru) nie powinno kosztować więcej
jak 20%, jak dołożymy koszty odbioru to marża wyjdzie mniejsza, mniej
więcej 65% czyli tyle co u większości (tak wynika z ankiet)

>chcesz tu się popisać jakąś szczególną wiedzą o CDP? Bo nie rozumiem
>tego nawiązania poza ostatnią awarią, o której wiemy wszyscy.

awarii było więcej niż ta ostatnia, opinia innych sieci o CDP również
jest brana pod uwage

>Mbitów :D

co z nimi ?

>mnie się zdaje że jednak jest kilka "uniwersalnych zasad",

1.klient na być zadowolony
2.choćby nie wiadomo jak się starać to i tak część klientów odejdzie
do, nawet dużo gorszej konkurencji
3.nawet jeśli odwalisz straszną uryne, to i tak częśc do Ciebie
przyjdzie

>jest dostarczanie usługi, z której klient będzie zadowolony i nie będzie
>"smęcił", że jest źle. Co do tej klientki, to jakoś trudno mi sobie
>wyobrazić klienta, którego łącze zachowując dobre parametry, odchodzi bo
>kto inny odebrał telefon - może jeszcze mało widziałem :)

jakoś ciągle nie ogarniam tego skąd się biorą nowi klienci, co
powoduje że część klientów odchodzi i generalnie mam dość bawienia się
w psychologa

>pytałem o grupę inet. Ale widziałem dziś, że chyba Cię już tam nie ma,
>co się stało ?

czytnik news-ów zmieniłem drogi Łotsonie a nie pamiętam hasła do ich
servera

>Swoją drogą widzę, że chyba przystępować tam nie warto,
>skoro zrezygnowałeś ?

warto warto, dopiero się rozkręcamy, a jak działania Kolegi Daniela z
Netlogu przyniosą oczekiwany skutek to sporo podziałamy na naszym
terenie