On Thu, 29 Jan 2009 08:57:00 +0100, daniel <no@way.pl> wrote:
>żebyś się wysłowił jeszcze kim dla Ciebie są Ci "urynaklienci", bo dla
>mnie to słowo ma bardzo pejoratywne zabarwienie.
dla mnie czysto matematyczne, ten kto płaci miesięcznie mniej jak
100zl netto
> Gdybyś pisał unrynanet
>to pisałbyś o sobie i mi by było wszystko jedno, ale piszesz jak piszesz.
wystarczy zapytać
>ja nie wiem czemu do tematu overbookingu podchodzisz w sposób
>matematyczny.
pytaleś o zasady, więc je opisałem w sposób czysto matematyczny żeby
było przejrzyście
>nijak się mają do rzeczywistości. Warto wspomnieć też, że kiedyś pisałeś
>że dla Ciebie klient, który ściąga non stop ma włączaną "propozycję
>zmiany sieci", więc u Ciebie zasada 1/10 nie powinna być odnośnikiem ;p
jak będę miał łacza dużo to nie będzie mi taki zasysacz przeszkadzał,
a nawet wymyśle dla niego pakiet ZASYSACZ w stylu "10 megabitów za
99zł miesięcznie w godzinach 0-8"
>jeszcze jedno, rozbija mnie Twoja zasada marży 80%.
czyste łacze (bez kosztów jego odbioru) nie powinno kosztować więcej
jak 20%, jak dołożymy koszty odbioru to marża wyjdzie mniejsza, mniej
więcej 65% czyli tyle co u większości (tak wynika z ankiet)
>chcesz tu się popisać jakąś szczególną wiedzą o CDP? Bo nie rozumiem
>tego nawiązania poza ostatnią awarią, o której wiemy wszyscy.
awarii było więcej niż ta ostatnia, opinia innych sieci o CDP również
jest brana pod uwage
>>> Więc ile :)
>> czego ile ?
>Mbitów :D
co z nimi ?
>mnie się zdaje że jednak jest kilka "uniwersalnych zasad",
1.klient na być zadowolony
2.choćby nie wiadomo jak się starać to i tak część klientów odejdzie
do, nawet dużo gorszej konkurencji
3.nawet jeśli odwalisz straszną uryne, to i tak częśc do Ciebie
przyjdzie
>jest dostarczanie usługi, z której klient będzie zadowolony i nie będzie
>"smęcił", że jest źle. Co do tej klientki, to jakoś trudno mi sobie
>wyobrazić klienta, którego łącze zachowując dobre parametry, odchodzi bo
>kto inny odebrał telefon - może jeszcze mało widziałem :)
jakoś ciągle nie ogarniam tego skąd się biorą nowi klienci, co
powoduje że część klientów odchodzi i generalnie mam dość bawienia się
w psychologa
>pytałem o grupę inet. Ale widziałem dziś, że chyba Cię już tam nie ma,
>co się stało ?
czytnik news-ów zmieniłem drogi Łotsonie a nie pamiętam hasła do ich
servera
>Swoją drogą widzę, że chyba przystępować tam nie warto,
>skoro zrezygnowałeś ?
warto warto, dopiero się rozkręcamy, a jak działania Kolegi Daniela z
Netlogu przyniosą oczekiwany skutek to sporo podziałamy na naszym
terenie
Received on Thu Jan 29 15:35:11 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 29 Jan 2009 - 15:40:03 MET