Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: daniel <no_at_way.pl>
Data: Thu 29 Jan 2009 - 15:52:42 MET

Zbigniew Sikora pisze:

> Daniel, mam prośbę, przedstaw się może - kim jesteś, kogo
> reprezentujesz, etc. Bo jak na razie to punktujesz faceta z pozycji
> anonima i nie do końca wiadomo czemu to ma służyć.
>
> Mnie futszaK też czasami irytuje (choćby tym, że ma ksywkę taką, jaką ja
> miałem w czasach gdy się wspinałem ;-)) i często się z nim nie zgadzam,
> ale przynajmniej wiadomo kim on jest i mówi o wszystkim szczerze i otwarcie.

przepraszam, masz rację - trochę ta rozmowa nie równa była, dlatego mój
poprzedni wpis był ostatnim w tym temacie. Co do przedstawiania siebie,
jakoś nie czuję się na siłach, chwilowo pozostańmy przy pozorach
anonimowości.

Cel, kurczę.... - chyba to że nie podoba mi się jak klientów traktuje z
góry i daje temu wyraz w tak otwarty sposób na polipie. Reszta jest
wynikiem rozmowy.