Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 28 Jan 2009 - 10:07:30 MET

On Wed, 28 Jan 2009 08:31:41 +0100, daniel <no@way.pl> wrote:

>coś dziwne historie prawisz (powiedziałem to najdelikatniej jak się
>dało). Inwestujesz zapewne przede wszystkim w rozbudowę sieci (i tu
>odsyłam Twojego teksu "do 8 klientów ze zwrotem 40%"), zaś nie dajesz
>obecnym klientom to za co tak naprawdę płacą. Wiesz, może ja i mam
>pomylony system wartości, ale dla mnie najważniejsze jest aby klient
>dostał usługę za którą płaci i ewentualnie "pocztą pantoflową" polecił
>mnie swoim znajomym, niż rozbudowa sieci, "by być wszędzie", ale nie móc
>nic sprzedać, "bo voip nie działa".

zastosowałem pewien skrót myślowy, rozbudowa sieci, żeby z nią dotrzeć
do najbliższego węzła operatorskiego (plan na najbliższy czas). Wtedy
skończą się problemy ze skaczącymi pingami czy ..ujaszczym uploadem a
wszystko za niewiele większe pieniądze niż DSL z TP, która ostatnio mi
powiedziała BMT na zwiększenie prędkości łacza :/

>Rozumiem, że korzystasz głównie z DSL TP, i dla Ciebie przejście na inne
>łącze nie jest inwestycją, tylko pieniędzmi wyrzuconymi w błoto.
>Gratuluję podejścia.

nie wciskaj mi dzieciaka do brzucha. przejście na inne łacze jest
nieuniknione, tymbardziej że w okolicy operatorków z podobnymi
problemami jest kilku, ale wymaga to niestety odrobiny nakładów,
troche pieniędzy, wiedzy, kontaktów i czasu.

pieniędzmi wyrzuconymi w błoto jest podpisanie na 3 lata umowe z &TP
na ich metro w cenie takiej, że nie da się tego uczciwie sprzedawać

>Guzik prawda, co da klientowi x, że ma 1Gbit ethernet - jak na świat
>wychodzi z łączem 1024/32 i nie może skorzystać z niczego poza www,

w momencie kiedy sieć jest przepinana na normalne łacze, to z 1024/32
robi się 1024/256 z opcją dokupienia upstreamu, postawienia VoIPa,
podłaczania klientów biznesowych itd.

> bo
>choćby próba uruchomienia jakiejś gry przez net kończy się kickiem za
>zbyt duże opóźnienia w transmisji.

wiem wiem wiem wiem, smęcą mi ciągle z tym i mam dosyć obiecywania