Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: daniel <no_at_way.pl>
Data: Wed 28 Jan 2009 - 10:27:28 MET

> nie wciskaj mi dzieciaka do brzucha. przejście na inne łacze jest
> nieuniknione, tymbardziej że w okolicy operatorków z podobnymi
> problemami jest kilku, ale wymaga to niestety odrobiny nakładów,
> troche pieniędzy, wiedzy, kontaktów i czasu.

zawsze mnie zastanawia, jak Ty sobie radzisz z lokalną konkurencją - bo
z moich doświadczeń mam wrażenie że to co piszesz to można między bajki
włożyć. Nie ma takiej siły co by zmusiła małych operatorów (szczególnie
radiowych), żeby się dogadywać bo kończy się to wówczas wzmożoną chęcią
do przejmowania od nas klientów ("bo radio dojdzie wszędzie"). Może w
Twoim regionie po prostu uczciwsi ludzie są :)

> pieniędzmi wyrzuconymi w błoto jest podpisanie na 3 lata umowe z &TP
> na ich metro w cenie takiej, że nie da się tego uczciwie sprzedawać

powiedz mi proszę, jeśli masz takie obliczenia, ile to dla Ciebie dobra
cena za mbit, bo rozumiem, że to dokąd idziesz po łącze ma dawać łącze
symetryczne, z dobrymi zapisami w SLA, z solidną bazą styków z innymi
operatorami itd. Rozumiem, że mówimy o odbiorze własnym, załóżmy tu 24
miesięczny okres umowy. Tak na oko 20-25 Mbit byś potrzebował pewnie.
Więc ile :)

> wiem wiem wiem wiem, smęcą mi ciągle z tym i mam dosyć obiecywania

to bardzo przykre co piszesz bo pokazuje to Twój szacunek do Twoich
klientów.

PS. Pytanie poza konkurencją, jak Twój stosunek do klienta ma się do
ogólnopolskiej grupy, do której należysz. Ktoś sprawdza te standardy?