Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: daniel <no_at_way.pl>
Data: Wed 28 Jan 2009 - 08:31:41 MET

futszaK pisze:

> myśle że najzwyczajniej w świecie przesadzasz. z przyjemnością bym
> popracował nad idealnym pingiem, tymbardziej że staram się budować
> sieć z odpowiednim zapasem (ponad połowa klientów jest w sieciach
> LAN), ale niestety pewnych rzeczy poprostu nie przeskocze, chyba że
> kosztem zwiększenia nakładów na łacze kosztem inwestycji, a na to
> sobie pozwolić nie zamierzam

coś dziwne historie prawisz (powiedziałem to najdelikatniej jak się
dało). Inwestujesz zapewne przede wszystkim w rozbudowę sieci (i tu
odsyłam Twojego teksu "do 8 klientów ze zwrotem 40%"), zaś nie dajesz
obecnym klientom to za co tak naprawdę płacą. Wiesz, może ja i mam
pomylony system wartości, ale dla mnie najważniejsze jest aby klient
dostał usługę za którą płaci i ewentualnie "pocztą pantoflową" polecił
mnie swoim znajomym, niż rozbudowa sieci, "by być wszędzie", ale nie móc
nic sprzedać, "bo voip nie działa".

Rozumiem, że korzystasz głównie z DSL TP, i dla Ciebie przejście na inne
łącze nie jest inwestycją, tylko pieniędzmi wyrzuconymi w błoto.
Gratuluję podejścia.

> ponadto inwestycje są kluczem do polepszenia parametrów sieci, ale to
> w perspektywie czasu

Guzik prawda, co da klientowi x, że ma 1Gbit ethernet - jak na świat
wychodzi z łączem 1024/32 i nie może skorzystać z niczego poza www, bo
choćby próba uruchomienia jakiejś gry przez net kończy się kickiem za
zbyt duże opóźnienia w transmisji.