Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 28 Jan 2009 - 09:52:13 MET

On Tue, 27 Jan 2009 21:13:50 +0100, "APR" <nagios@orange.pl> wrote:

>Sam, jak widze, jestes przeciwny "Zapomogowemu Internetowi" i slusznie.

Socjalizm TAK, wypaczenie NIE :P
ja osobiście nie jestem przeciwny "Zapomogowemu Internetowi", ale
pochłaniającej czas i energie megabiurokracji.

Zapomoga dla biednych powinna wyglądać tak, że klient płaci za
Internet, dostaje fakture, idzie z tą fakturą do europomocy społecznej
i tam mu pieniądze zwracają i wszyscy są zadowoleni bo klient ma wybór
operatora a ISP zajmują się swoją robotą nie zaś przewalaniem ton
papierków

>Ja nie twierdze ze w skali kraju czy tez wojewodztwa maly ISP bedzie
>w stanie taka siec wybudowac. Na pewno nie samodzielnie.
>Gdyby tacy operatorzy sie zjednoczyli to moze cos by z tego wyszlo.

gdyby babcia miała wąsy to by była dziodek. ISP się jednoczą, działają
wspólnie aczkolwiek nie wszędzie.

 przykład z własnego podwórka, są 2 kablówki, z czego jedna posiada
TUTAJ infrastrukture docierającą do cywilizacji (ATMAN, Pionier,
HAWE), druga zaś nie. Ta druga oczywiście się nie dogada z tą pierwszą
"ja z konkurencja się nie dogaduje", mimo że dzieli ich 150m
światłowodu do wkopania w ziemie (blok obok), woli kupić łacze od
tepsy, mimo że po sąsiedzku pewnie by wyszło taniej.

Teraz ciekawostka, wpływy jakie otrzymuje od drugiej kablówki &TP za
dzierżawe portu przewyższają wpływy ze wszystkich neostrad w mieście.

>Poki co maili operatorzy bardziej walcza pomiedzy soba zamiast
>walczyc z prawdziwym wrogiem.

nie wszyscy

>Ja tylko zwracalem uwage na specyficzne kryteria tych wszystkich
>programow operacyjnych ktore to (kryteria) dyskryminuja malych ISP
>a stawiaja w pozycji uprzywilejowanej tych duzych.
>Mialo byc zielone swiatlo dla malych i srednich firm, mialy byc cuda.
>Wychodzi na to ze ciagle jedziemy slepa ulica.

megabiurokracja, przecież instrukcja obsługi wniosku jest grubości
Latarnika, a Latarnik to była najgrubsza lektura jaką przeczytałem w
szkole, a to jest tylko instrukcja...