Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: APR <nagios_at_orange.pl>
Data: Tue 27 Jan 2009 - 21:13:50 MET

> A uwazasz, ze ktokolwiek poza prawdziwymi operatorami, dysponujacymi
> realna infrastruktura na danym terenie (TP, Netia, Dialog itd) bedzie w
> stanie cokolwiek z sensem zrobic? Moze kolega fu...ak? ;> A moze Pani
> Zasiedziala Prezes z pomyslami w rodzaju "Internet Zapomogowy Gminny"? ;)
>
> k.
Sam, jak widze, jestes przeciwny "Zapomogowemu Internetowi" i slusznie.
Ja nie twierdze ze w skali kraju czy tez wojewodztwa maly ISP bedzie
w stanie taka siec wybudowac. Na pewno nie samodzielnie.
Gdyby tacy operatorzy sie zjednoczyli to moze cos by z tego wyszlo.
Poki co maili operatorzy bardziej walcza pomiedzy soba zamiast
walczyc z prawdziwym wrogiem.
Ja tylko zwracalem uwage na specyficzne kryteria tych wszystkich
programow operacyjnych ktore to (kryteria) dyskryminuja malych ISP
a stawiaja w pozycji uprzywilejowanej tych duzych.
Mialo byc zielone swiatlo dla malych i srednich firm, mialy byc cuda.
Wychodzi na to ze ciagle jedziemy slepa ulica.
AA