Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Jan 2009 - 16:33:04 MET

On Tue, 27 Jan 2009 13:59:04 +0100, daniel <no@way.pl> wrote:

>ułaaa, to jaki internet dajesz swoim klientom, bo wyszło mi że mniej niż
>64 kbit. Zważywszy że często reklamowałeś tu (w stopce) adres swojej
>sieci - zrobiłeś sobie właśnie bombową antyreklamę.

myśle że najzwyczajniej w świecie przesadzasz. z przyjemnością bym
popracował nad idealnym pingiem, tymbardziej że staram się budować
sieć z odpowiednim zapasem (ponad połowa klientów jest w sieciach
LAN), ale niestety pewnych rzeczy poprostu nie przeskocze, chyba że
kosztem zwiększenia nakładów na łacze kosztem inwestycji, a na to
sobie pozwolić nie zamierzam

ponadto inwestycje są kluczem do polepszenia parametrów sieci, ale to
w perspektywie czasu