Re: Crowley!?

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_usun-to.leon.pl>
Data: Tue 20 Jan 2009 - 18:18:37 MET

> Co nie zmienia faktu że każdy kto ma taką okazję powinien wystąpić
> o odszkodowanie za niedotrzymanie warunków SLA. U mnie np. mam w umowie
> GCUA równe 7h (Gwarantowany Czas Usunięcia Awarii). W moim
> przypadku od zgłoszenia (18:53 wczoraj) do informacji o usunięcia awarii (16:29)
> minęło prawie trzy razy tyle. 18 godzin awarii to miesięczna dostępność
> na poziomie 98%, co oznacza odszkodowanie na pozmie 10% kwoty. Nie jest to dużo
> ale odpowiednia liczba takich reklamacji powinna dać do myślenia.

takie straty są wliczone w działanie firmy.
Uryny będą się odwoływać i reklamować bo dla nich każde 200pln to nowy
routerboard, większe firmy stwierdzą że szkoda czasu. Sprytniejsi coś
innego od nich za to wyciągną.
Ogólnie nic się nie wydaży co by mogło zatrząsnąć CDP..

Poprostu, fuck-upy się zdażą i już, ten był wyjątkowy, ale nie taki
który niemógłby się się wydażyć.

Marcin