On 20 Sty, 17:10, Krzysztof Oledzki <o...@a.ns.pl> wrote:
>
> Co nie zmienia faktu że każdy kto ma taką okazję powinien wystąpić
> o odszkodowanie za niedotrzymanie warunków SLA. U mnie np. mam w umowie
> GCUA równe 7h (Gwarantowany Czas Usunięcia Awarii). W moim
> przypadku od zgłoszenia (18:53 wczoraj) do informacji o usunięcia awarii (16:29)
> minęło prawie trzy razy tyle. 18 godzin awarii to miesięczna dostępność
> na poziomie 98%, co oznacza odszkodowanie na pozmie 10% kwoty. Nie jest to dużo
> ale odpowiednia liczba takich reklamacji powinna dać do myślenia.
>
Ja dostałem informację:
Informujemy, że dzisiejsza usterka w sieci szkieletowej została
usunięta. Od godz. 14:20 wszystkie usługi powinny działać poprawnie.
Received on Tue Jan 20 17:55:12 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 20 Jan 2009 - 18:40:04 MET