Re: Crowley!?

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Tue 20 Jan 2009 - 17:10:03 MET
Message-ID: <gl4t0r$ae$1@cougar.axelspringer.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Marcin Kuczera <marcin@usun-to.leon.pl> wrote:
> Icek wrote:
> >>>> Czy ktoś wie co się stało w Crowley'u? przynajmniej w Warszawie
> >>>> wszystko pada co kilka sec od ok. 18:30
> >>>>
> >>> Mam(y) transmisję do PL-IXa z Wrocławia. Nie działa już 14h a informacja
> > że
> >>> optymistycznie zadziała ok. 24... czyli po ok. 28h od awarii :/
> >>>
> >> O... wstało ;-) czyli tylko 18h awarii.
> >
> > czyli czas dobry jak na lokalnego malego operatora osiedlowego ;)
>
> i co z tego... wiesz jak to wygląda z punktu widzenia tych od sprzedaży ???
>
> - ile mamy lojalek - o, oni nie zrezygnują
> - Ci którzy odejdą to i tak się mieszczą w granicy migracji
> - jak się pokończą lojalki to nikt nie będzie pamiętał wieelkich problemów
> - część klientów i tak nie ma innego wyjścia jak CDP

Co nie zmienia faktu że każdy kto ma taką okazję powinien wystąpić
o odszkodowanie za niedotrzymanie warunków SLA. U mnie np. mam w umowie
GCUA równe 7h (Gwarantowany Czas Usunięcia Awarii). W moim
przypadku od zgłoszenia (18:53 wczoraj) do informacji o usunięcia awarii (16:29)
minęło prawie trzy razy tyle. 18 godzin awarii to miesięczna dostępność
na poziomie 98%, co oznacza odszkodowanie na pozmie 10% kwoty. Nie jest to dużo
ale odpowiednia liczba takich reklamacji powinna dać do myślenia.

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

-- 
Krzysztof Olędzki
e-mail address:		ole(a-t)ans(d-o-t)pl
Registered User:	Linux - 189200, BSD - 51140
Nick Handles:		KO60-RIPE, KO581 (Network Solutions)
Received on Tue Jan 20 17:10:23 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 20 Jan 2009 - 17:40:04 MET