Re: Crowley!?

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_usun-to.leon.pl>
Data: Tue 20 Jan 2009 - 15:13:20 MET

Icek wrote:

> że

> czyli czas dobry jak na lokalnego malego operatora osiedlowego ;)

i co z tego... wiesz jak to wygląda z punktu widzenia tych od sprzedaży ???

- ile mamy lojalek - o, oni nie zrezygnują
- Ci którzy odejdą to i tak się mieszczą w granicy migracji
- jak się pokończą lojalki to nikt nie będzie pamiętał wieelkich problemów
- część klientów i tak nie ma innego wyjścia jak CDP
- wyniki sprzedaży nadal będą dobre
- nikt nie wyłoży kasy na backup urządzeń, zapasowe linki bo po co skoro
idziemy do góry

Finansowo CDP to nie jest równia pochyła a właśnie - idą do góry.
Zerknijcie na profil ich klientów, uryny to tak naprawdę margines.

Marcin