Re: (nie)Bezpieczeństwo w Polskim Internecie - czyli jak zarobić 2mln zł w tydzień

Autor: Michoo <michoo_news_at_vp.pl>
Data: Fri 09 Jan 2009 - 17:40:00 MET

futszaK pisze:
> osobiście ciekaw jestem, kiedy niektóre smartdrugs zaczną być
> sprzedawane jako kadzidła kościelne...
Rzeczywistość była szybsza:

SMOKE aromatyczna mieszanka ziołowa opracowana w HOLANDII lecz
sprzedawana przez producenta z Wielkiej Brytanii. Uwalnia bogaty aromat
podczas palenia.

Zawiera kombinacje roślin i aromatycznych ekstraktów. Ciesz się
przyjemnym aromatem SMOKE`a !

*Produkt przeznaczony do obrzędów religijnych*

W niektórych krajach używana zamiast MJ

--
Pozdrawiam
Michoo