Re: (nie)Bezpieczeństwo w Polskim Internecie - czyli jak zarobić 2mln zł w tydzień

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Fri 09 Jan 2009 - 11:24:33 MET

dzikus wrote:

> To raczej konkurencja dla pewnego posla z wibratorem ;)
> Chore w tym kraju jest to, ze zamiast zmienic prawo, to sciga sie ludzi
> dzialajacych w zgodzie z aktualnie (na dany okres) panujacym prawem.

chore jest to, że zamiast wykreować prawo tak, żeby ograniczyc obcowanie
ludzi ze światem przestępczym, to się stwarza kolejne przepisy, które
robią z ludzi kryminalistów ściganych za pieniądze podatnika a to
wszystko w imie ochrony obywateli przed nimi samymi

osobiście ciekaw jestem, kiedy niektóre smartdrugs zaczną być
sprzedawane jako kadzidła kościelne...

--
http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow